درمان سرگیجه و از دست دادن آب در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در ابتدا، ممکن است هیچ علائم و نشانه ای از شکست renal.Con و توسعه این بیماری وجود دارد، به نظر می رسد علائم بیشتر و بیشتر مانند ضعف، سرگیجه، تنگی نفس، کم آبی بدن، گیجی، etc.Si شما در حال تجربه سرگیجه و از دست دادن آب در نارسایی کلیه، مطالب زیر می تواند مفید باشد.

برای بیماران با نارسایی کلیه به دلیل عملکرد کلیوی، علائم از کار افتادگی و عوارض مانند تهوع، فشار خون بالا و تصلب شرایین مغزی می تواند ocurrir.Sin اما همه آنها می تواند شما را گیج کند. با توجه به کم آبی بدن، صدمه به توبول های کلیوی ممکن است یکی از مهم razones.Como در واقع، کلیه ها ما فیلتر باقی مانده در خون و بیش از 99٪ از جریان مایع از طریق کلیه ها دوباره به زمان sangre.Una است آسیب شدید به توبول های کلیوی وجود دارد جذب، خواهد شد بسیاری از آب از دست بدهند، و باعث تجمع deshidratación.La زباله در بدن می تواند استفراغ شدید است که چیزی به علت با از دست دادن آب را مشاهده کنید.

پس چگونه برای درمان سرگیجه و از دست دادن آب در نارسایی کلیه خوب، در کشور خود، شما باید طب غربی و طب چینی است که می تواند به طور مستقیم کمک به تسکین سرگیجه و deshidratación.Es دارند، برخی از برخی از داروها می تواند کمک به برای درمان علت زمینه ای مانند فشار خون بالا، کم خونی، و غیره

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، نباید در پایان علائم tratamiento.Mientras توسط نارسایی کلیه ایجاد می شود، برای درمان بیماری کلیوی خود را کلید درمان است.

با بهبود گردش خون و گسترش عروق خونی، مسدود کردن فیبروز کلیوی افزایش شرایط بی هوازی: چند درمان های طب چینی در کلینیک برای درمان نارسایی کلیه از طریق سه مرحله مورد استفاده قرار در صورت حذف رگ های خونی و حذف کمپلکسهای ایمنی از بدن، تعمیر آسیب کلیه، کلیه ارائه تغذیه و ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی.

بیشتر شما در مورد درمان طب چینی می دانید؟ اگر شما علاقه مند در درمان نارسایی کلیه سه مرحله مورد استقبال با ما تماس بگیرید برای صورتی که دوست دارید، ما خوشحال به کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی حجم ادرار عملکرد کلیه عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: